welke parfum voor de vrouw blijft t langste hangen??en welke voor de man. en waar blijft t beste ziten kwa plek.gebruik eu de parfum soms eu de toilet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (5)

Voor de man denk ik jean paul gaultier - le male. Achter de oren spuiten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor de man denk ik aan calvin klein

voor de vrouw denk ik aan moschino en spuit het altijd een beetje op de polsen en achter het oor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor vrouwen chanel dacht ik, mannen hugo boss ofzo

Toegevoegd na 1 dag:
Je nek, polsen en haar zijn meestal wel goede plekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij vrouwen; poison.
bij mannen; joop.

bijde vind ik niet echt lekker maar deze ruik je de volgende dag nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vrouw; chanel of lancome ( favorieten)
man; one in a million of hugo boss

beste plekken; haren nek oren pols en tussen holtes zoals knie of elleboog.