Waar kan ik kleurloze glazen kerstballen kopen?

Ik ben op zoek naar grote glazen kerstballen zonder kleur met een opening van ongeveer 1cm zodat ik er zelf dingen in kan stoppen en versieren. Ik heb alleen nog maar kleintjes of plasticen gevonden maar helaas was dat niet wat ik zocht.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.cchobby.nl/glazen-hangende-decoraties/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de reactie.
Op deze website staan alleen platte kerstballen , wat opzich nog niet eens zo erg is, maar de opening is te klein om er iets in te stoppen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zag wel ronde,maar die zijn maar 2 1/2 cm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En die mooie doorzichtige plastic ballen die uit twee delen bestaan,
die zijn niet goed voor jouw doel?
Los te koop in veel hobbywinkels.
http://www.hobbyhuis.nl/contents/nl/d1291.html

Het beste antwoord

In de meeste reguliere tuincentra worden die verkocht. Die hebben zo'n grote verscheidenheid aan kerstdecoratie dat er geen website of folder te vinden is waar ze in staan. Dus je zou het tuincentrum in jouw buurt even moeten bellen of zij ze nog op voorraad hebben.
Waar ik wel rechtstreeks zie dat ze momenteel verkocht worden en online ook te bestellen zijn is bij de Praxis: 4 doorzichtige glazen kerstballen voor € 2.99
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Dat ik die link zelf niet heb kunnen vinden...
xx