hoe krijg ik een glad egaal gezicht zonder oneffenheden?

Net zoals bijvoorbeeld Lady Gaga in haar Muziek video van Judas, kijk dat filmpje eens, zij heeft een normaal glad gezicht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.8K
Kimath
12 jaar geleden
Je weet toch dat dat alleen maar komt door een plamuurlaag makeup in combinatie met studiolampen?
In het dagelijks leven heeft ze echt niet zo'n huid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd Kimath, goed gezegd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je haar nog niet herkend zonder make up :) al bots je tegen d'r op.
Kimath
12 jaar geleden
Zo ziet ze er uit zonder make-up:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/06/10/article-0-0546671E000005DC-224_468x829_popup.jpg
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/06/10/article-1191997-0546643A000005DC-864_468x660.jpg

Het beste antwoord

BB cream!

Heb je daar al van gehoord? Het is echt ontzettend goed spul met maar één nadeel: wanneer je een donkere huid hebt kan je het niet gebruiken, het is alleen voor de lichte (typisch Nederlandse) huid. Je ziet het écht niet zitten, het is een soort foundation, ik gebruik het zelf ook. Het is tegen UV staling, puistjes en het werd vroeger gebruikt na operaties. Het helpt je huid genezen en het bedekt de oneffenheden. Hier een enorm handige link: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/78480-bb-cream-de-foundation-voor-de-lichte-huid.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip! Hou er alleen eigenlijk niet van om via Internet te bestellen..
Welke Bb Cream heb jij en hoe kom je er aan?

Andere antwoorden (4)

Met heel veel make up kun je al heel veel glad trekken en de rest doe je met photoshop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Botox... werkt langer dan make-up ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met botox werk je geen oneffenheden weg
Met foundation: makeup die je gezicht mat maakt (dat het niet meer glimt) en egaal van kleur. Gewoon een laagje erop dus. Men noemt het in de volksmond ook wel "plamuur" haha.

En laat je niet gekmaken door die clips, die zijn met de computer allemaal ontzettend geretoucheerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik smeer soms mijn hele gezicht vol vaseline, lekker vet, haal het er na een half uurtje af, dagcrème op en begin dan met een laagje foundation. Je huid is is nu lekker zacht en de foundation verspreid zich beter/egaler over de huid. Je kunt er altijd nog een laagje foundation over doen, en tot slot de poederdoos erbij halen.. Vaak is het hoe duurder de foundation etc. hoe beter het effect. Persoonlijk vind ik matte foundation beter werken, maar dat ligt ook aan je huid.

Toegevoegd na 59 seconden:
Gebruik eventueen een coverstick voor rode vlekjes/puistjes voordat je foundation op doet