Heb je alsnog recht op korting, als een artikel dat je koopt, de week erop met korting wordt verkocht

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
1.5K

Antwoorden (3)

Nee, dat heb je niet. Een actie loopt van een bepaalde datum tot een bepaalde datum en niet daaromheen.

Als het nog mogelijk is, kan je het terugbrengen en weer kopen voor de actieprijs.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat recht heb je niet,maar je kunt wel terug gaan naar de winkel en proberen of je alsnog de korting kunt krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ligt aan het product. Als het een gebruiksvoorwerp is dan zit er vaak een ruilingstermijn op. De meeste winkels zullen dan alsnog de korting toekennen. Ze hoeven het niet te doen maar wegens die loophole doen ze zelden moeilijk.
Een verbruiksvoorwerp is een ander verhaal... Die kun je nooit ruilen en gelden ook andere regels voor.