Rond welke maanden is er prijzencircus bij v&d?

Er is een aantal keer per jaar prijzencircus bij v&d en nu dat net afgelopen is bedenk ik me natuurlijk weer dat ik nog een nieuwe tas nodig heb. Rond welke tijden in het jaar is er meestal prijzen circus en is dat nog voor de feestdagen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Om een indicatie te krijgen wanneer het Prijzencircus ongeveer plaatsvindt kunnen de stardata uit het recente verleden worden vergeleken. De laatste jaren begon het Prijzencircus op respectievelijk 25 maart 2011, 22 september 2011, 17 maart 2012 en 22 september 2012 en 26 september 2013. Globaal kan worden gezegd dat er tweemaal Prijzencircus is, eenmaal in maart en eenmaal in september.

Toegevoegd na 27 seconden:
Dus half/eind maart en half/eind september.
http://mens-en-samenleving.infonu.nl/sociaal-cultureel/110155-sale-bij-vd-datum-begin-uitverkoop-en-prijzencircus.html