Wat is het verdienmodel van websites als websitestekoop.nl etc.

Dit is een website die geen geld vraagt voor het plaatsen van een advertentie. Hoe verdienen ze dan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Op dit moment werkt de website www.websitetekoop.nl niet, dus waarschijnlijk is het verdien model niet zo heel hoog.
Maar terugkomend op je vraag; Meestal verdienen dergelijke websites geld met reclame banners die getoond worden of extra features verkopen die je kan activeren op je advertentie, zoals bovenaan staan in de advertentielijst.

Maar dergelijk verdien model is pas echt lucratief als er heel veel unieke bezoekers zijn per dag (lees als meer dan 10K+ bezoekers per dag)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, ik bedoelde websitestekoop.nl. Is google adsense genoeg om daar redelijk een inkomsten uit te halen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is niet alleen adsense die ze gebruiken. Ik zie dat ze ook gebruik maken van een marketing affiliate voor het tonen van reclame. Indien er genoeg aantal unieke bezoekers zijn kan dit redelijke inkomsten geven.

Andere antwoorden (1)

Ze laten advertenties zien waarvoor betaald moet worden aan een derde partij. Ze worden betaald voor de vertoningen en klik' s op hun website.