sleutelbos kwijt geraakt, welke stappen moet ik ondernemen?

Ik ben gisteren mijn sleutelbos verloren met hieraan een huissleutel een autosleuten en een pasje van de AH en gamma.
Moet ik aangifte doen? Wat is de kans op inbrekers?
Waar kan ik vragen of ze gevonden zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toch niet in nieuw vennep??
Ivana
10 jaar geleden
Als een goedwillende hem vindt en afgeeft bij de AH komt de sleutelbos naar je huisadres terug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoezo Nieuw-Vennep marion?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn vriendin woont daar, en toevallig schreef ze op fb dat ze gisteren een sleutel bos had gevonden, vandaar!!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Tip voor een volgende keer, hang een sleutelhanger aan je bos met je Naam en adres...nee grapje, hang er een hanger aan met je email adres.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een mobiel nummer kan natuurlijk ook....
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ja, alleen dan kan iemand zich voordoen als een "firma" en dan alsnog je adres ontfutselen, bij email gaat dat wat moeilijker want wie gelooft nu in email van "postbank@hotmail.com"

Het beste antwoord

U kunt melding doen bij de politie in de plaats waar u uw sleutels verloren heeft. Daar kunt u ook navragen of ze inmiddels bij de afdeling gevonden voorwerpen gebracht zijn.
Bij AH is er sprake van een geregistreerd en een anoniem pasje. Bij een geregistreerd pasje zorgt AH ervoor dat de sleutels met sleutelhanger(pasje). Naar uw adres worden gestuurd. Vanzelfsprekend gebeurt dat slechts als de vinder uw sleutels naar een filiaal brengt.
De kans op inbraak met uw eigen sleutels lijkt mij erg klein, tenzij u de sleutelbos in het slot van uw deur heeft laten zitten of u ze vlak voor de deur van de woning heeft laten vallen. Dan is een ander slot aanbrengen een goed idee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan naar het burger loket van de gemeente , die hebben ook een site met foto's van gevonden voorwerpen, gesorteerd op dag van vondst.
Ook kan je naar https://www.verlorenofgevonden.nl/
De kans van inbraak is het grootst als je sleutels ontvreemd zijn, al dan niet in combinatie met spullen waar je gegevens op staan. Ook even alert wezen indien je een auto alarm aan je autosleutel gekoppeld heb. op een fiets en drukkend op het knopje is een wijk aan auto's controleren snel gedaan.
10 jaar geleden
Ik zou het plaatselijke sufferdje ook nog even bellen, staat vaak een kolom met Verloren/Gevonden in. Zowel van vorige week de editie lezen, als er alsnog een oproep plaatsen, lijkt me geen overbodige luxe.