Heeft iemand informatie over een nagel masker?

Ik zag bij de Dm ( In duitsland) Is een drogist het merk p2 staan en ze hadden daar een nagelmasker heeft hier iemand meer info over?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Eens in de zoveel tijd zijn mijn nagel ontzettend droog.
Dan gebruik ik een nagelmaskertje. Dit zorgt ervoor dat mijn nagels gezond blijven.

Wat heb je hiervoor nodig?
- 2 plastic handschoentjes
- Een bodylotion, handlotion of nagelcreme
- wat honing
- 2 haarelastiekjes
- een bakje
- een roestaafje

Stap 1: Doe de honing en de crème bij elkaar en roer dit goed door
Stap 2: masseer de crème in op je nagels en nagelriemen
Stap 3: pak de handschoenen doe hier wat crème in
Stap 4: Trek de handschoenen aan. Sluit eventueel de uiteinde af met een haarelastiek. Laat de crème een kwartier intrekken
Stap 5: Doe de handschoenen uit en was je handen met een milde zeep
Stap 6 : Je nagels zijn gehydrateerd !!!

er staan ook nog filmpjes bij bekijk ze maar eens
succes er mee