Wat is de beste (minst pijnlijk en minste irritatie achteraf) manier om te ontharen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

ontharen via flitslicht .er zijn speciale salons die het doen flitslicht wordt door het pigment in de haarwortel omgezet in warmte en deze warmte vernietigt de haarwortel ( haren moeten dus wel pigment bevatten)
er staat in de folder dat men 6 tot 10 behandelingen nodig heeft voor definitief resultaat
kan uit eigen ervaring zeggen dat t werkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als je er niet overgevoelig voor bent: ontharingscreme. Spulletje er op, in laten werken, afspoelen, klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scheren is ook prima mits je je niet snijdt, een goed mesje gebruikt en eventueel een verzorgende lotion gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wegbranden met een fakkeltje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel eens gezien (in brazilie) dat de dames een krantje in brand zette, en daarmee langs hun benen gingen. Dus misschien is dit helemaal geen gek idee. Doe t wel buiten, en voor de bikinilijn of oksel is dit natuurlijk geen optie
Ik scheer me altijd en dan gewoon onder de douche met douchegel. Wordt mooi glad en geeft een super fris gevoel.
13 jaar geleden
Schreren met een scheerapparaat is het minst pijnlijk, maar het komt dan wel snel terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet zo moilijk ontharings kristallen, snel en pijnloos en....goedkoop check www.scrubben.com zelfs voor veel haar.