Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste (minst pijnlijk en minste irritatie achteraf) manier om te ontharen?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
988

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ontharen via flitslicht .er zijn speciale salons die het doen flitslicht wordt door het pigment in de haarwortel omgezet in warmte en deze warmte vernietigt de haarwortel ( haren moeten dus wel pigment bevatten)
er staat in de folder dat men 6 tot 10 behandelingen nodig heeft voor definitief resultaat
kan uit eigen ervaring zeggen dat t werkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als je er niet overgevoelig voor bent: ontharingscreme. Spulletje er op, in laten werken, afspoelen, klaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scheren is ook prima mits je je niet snijdt, een goed mesje gebruikt en eventueel een verzorgende lotion gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wegbranden met een fakkeltje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel eens gezien (in brazilie) dat de dames een krantje in brand zette, en daarmee langs hun benen gingen. Dus misschien is dit helemaal geen gek idee. Doe t wel buiten, en voor de bikinilijn of oksel is dit natuurlijk geen optie
Ik scheer me altijd en dan gewoon onder de douche met douchegel. Wordt mooi glad en geeft een super fris gevoel.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Schreren met een scheerapparaat is het minst pijnlijk, maar het komt dan wel snel terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet zo moilijk ontharings kristallen, snel en pijnloos en....goedkoop check www.scrubben.com zelfs voor veel haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding