Welke supermarkten verkopen Blue Bastard energydrank?(gewone en light)

Waar ik het eerst kocht hebben ze het alleen nog af en toe als aanbieding.
Dus waar verkopen ze het altijd en welke hebben ze:gewone of light of allebei?

Toegevoegd na 17 minuten:
Op de lightblikjes staat trouwens no sugar,dus niet light

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is niet echt goed voor je he
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dirk en deen sws en volgens mij de Appie ook
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is echt heel erg slecht voor je lichaam. En aangezien jou lichaam al genoeg lijdt. Niet gebruiken.

Antwoorden (1)

Hoogvliet, ze hebben ze allebei
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga ik daar kijken,bedankt
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Bij Dirk hebben ze het ook, ik heb het een keer gekocht bij de Dirk in Amersfoort, maar ik vind het vies ;-) Doe mij de Euroshopper maar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik koop alleen Blue Bastard of Red Bull,Red Bull is wel duur,ik had gisteren 4 blikjes voor bijna €4.50
Ik heb ook wel eens energy drank van Kruidvat merk gehad en ook wel eens Euroshopper geprobeerd maar die vind ik allemaal minder.
Bullit hoef ik ook niet.
Ik ben lastig,hehe^_*
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Haha nee ik ben makkelijk: "Euroshopper, Red Bull" die lust ik graag. Kruidvat, Golden Power, Lidl, Super de boer huismerk (als deze nog bestaat) gaat wel De rest: Nee dankje En Monster, een monster van een drankje...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die Monster-energy zijn van die grote blikken,met verschillende smaken,die met sinaasappel is echt smerig,bah
Veel te veel ook in 1 keer,dat is een halve liter en ik neem ze mee in me tas,2 blikjes,dus dat valt wel mee voor de hele dag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het blijft niet goed voor jullie dames
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Hehe ik drink een tray per week....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
pffffffff foei mag niet hoor