In welke winkel kan ik voetbalshirts van Eredivisieclubs kopen?

Het liefst in een winkel, niet via een webshop.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wil je hem nog van een specifieke club?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ajax.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goeie club! En in welke omgeving woon je? Als je bijv. in het Noorden woont heb je aan een winkel in Amsterdam weinig lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zeker goede club! Ik woon in Weert (Midden-Limburg), dus het liefst ergens in die omgeving.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hopelijk heb ik jou zo genoeg geholpen.

Antwoorden (2)

Hoi,
Je kan de kleren (vanzelfsprekend kopen via hun site (http://www.ajaxshop.nl/nl?gclid=CM2IoY-NubkCFUVe3godmDEAWg)) maar ook via een stel winkels. De officiële winkels zijn:

•AJAX FanShop (Amsterdam ArenA)
•Grand Bazar (Damrak 21 te Amsterdam)
•Smit Cruyff (Elandsgracht 98 te Amsterdam)
•Bazar (Kalverstraat 32 te Amsterdam)
•LOST B (Nieuwendijk 128 te Amsterdam)
•LOST B (Kalverstraat 156 te Amsterdam)
•SPORTSCORE (te Hoorn)
•Bloemenkiosk Jan Smit (te Zaandam)
•PromoSports (tegenover Zuid J ter hoogte van de Heineken Music Hall)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij alle grote sportzaken hebben ze wel shirts van voetbalclubs, zeker van de traditionele top3. Verder kun je ook naar de supporterswinkels van je club gaan, maar dan moet je in het geval van Ajax dus wel een keer daar naartoe.