Waar kan ik deze casette bandtjes omzetten naar een dvd?

Ik heb de camera nietmeer deze zijn nog van 2006 waarvkan ik ze omzetten naar een dvd of met welk product? (Zie foto)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je nog vragen nav mijn antwoord?

Het beste antwoord

Je kunt het laten omzetten bij de Hema, geloof het of niet :-). Lijkt me meteen de goedkoopste! Hoef je niet naar zo'n klein audio-video bedrijfje in Amsterdam Oost.

Ik zie dat je Hi8 en MiniDV hebt. Deze staan allebei op de site vermeld.

Zie bronnen voor een link naar Hema en de beschrijving van hun service.

Succes!

Toegevoegd na 44 seconden:
Ik krijg een foutmelding bij het toevoegen van een bronvermelding. Hier dan maar gewoon in de tekst:

http://www.hema.nl/foto/naar-dvd.aspx