Zijn de Victoria Secret en de McDonalds op Schiphol voor of na de paspoort controlle/ bagage afgeven?

Op de schiphol site is niet echt een duidelijk antwoord te vinden..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
3.4K

Antwoorden (3)

McDonald's is na de paspoortcontrole, Victoria Secret voor de paspoortcontrole.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor de duidelijkheid, McDonalds is wel degelijk aanwezig op Schiphol :( (Ik heb op Schiphol gewerkt.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Victoria's secret is voor de paspoort controle, ik was er toevallig laatst ook en toen zag ik die daar staan. De McDonalds heb ik daar niet gezien dus daar kan ik helaas geen antwoord op geven
10 jaar geleden
De Victoria's secret zit voor de paspoortcontrole op Schiphol Plaza. De McDonald's zit daar niet. Ik weet uberhaupt niet zeker of er een McDonald's is op schiphol. Je hebt in Schiphol Plaza wel een burger king zitten.