Als je hele kleine borsten hebt, welke bh's kun je dan kopen die ook nog leuk zijn?

Echt heel klein, maat aa. Ik durf niet eens naar de winkel omdat niets past. Ik draag meestal geen bh maar wil er ook wel eens leuk uitzien in lingerie.

Weet jij het antwoord?

/2500

Kijk hier eens tussen (allemaal gevulde bh's), misschien zit er iets leuks bij voor je. http://www.bonprixsecure.com/nl/search.htm?id=1264939658744934616-0-4ccd5542&qu=Gevulde&pwkorbid=1264939658744934616&landmark=search&pAnbieter=27

Het is inderdaad een probleem als je een kleine cupmaat hebt en een bh zoekt. Er is in Nederland (haast) niets te krijgen en dus neem je maar genoegen met wat je kunt vinden, met als gevolg dat je denkt dat je zelf niet goed bent en de bh eigenlijk niets doet voor je figuur. IK HEB EEN TIP VOOR ALLE DAMES MET DIT PROBLEEM: ga kijken op de Engelse webwinkel www.daintylady.co.uk. Je weet niet hoe je het hebt, niet alleen vind je hier volop kleine maten, maar je hebt ook nog keuze! En ik weet nu uit eigen ervaring dat een goede bh echt verschil maakt. Kijk wel even bij de maattabellen en meet je evt. op voor de juiste Engelse maat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100