Gewoon uit de fabriek, en omdat er geen mooie dure etiketten op staan en omdat er geen reclame voor gemaakt hoeft te worden is het zo goedkoop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Euro Shopper, ontstaan in 1996, kan zo goedkoop zijn omdat AH deze producten samen met andere Europese supermarkten in het groot inkoopt.

De verpakking heeft altijd een rode top en een witte onderkant, zodat het voor de klant heel snel te herkennen is. De simpele verpakking laat meteen weten dat het een no-nonsense en goedkoop merk is.
De Euro Shopper producten staan meestal in het onderste schrap. Wie goedkoop uit wil zijn moet bukken.
Amadea
10 jaar geleden
De meeste EuroShopper producten komen zelfs uit dezelfde fabriek van het vergelijkbare A-Merk.
En zoals boven al beschreven werd, voor euroshopper worden geen dure marketingcampagnes gemaakt wat voor A-merken wel gebeurd. Dan kan al flink wat besparen per product als marketing weg valt.