Is het mogelijk om producten bij de c1000 of de albert heijn te retourneren?

Ik wil een feest geven maar ben niet zeker van de hoeveelheid drank die ik moet halen. Stel dat ik diverse kratten bier en wijn overhoud, is het dan mogelijk om die terug te brengen? We gaan ervan uit dat ik de bon nog heb.
Maakt het daarnaast uit of deze producten in de aanbieding zijn?

Note: dit gaat niet om de online winkels van beide bedrijven.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
4.2K
anneliez
10 jaar geleden
Bij de slijter kan het altijd wel, bij AH of C1000 gewoon even vragen voor je de boodschappen doet

Het beste antwoord

Ik werk zelf bij de c1000, dit kan niet zomaar. Je zou voor je de producten koopt, wel even langs de klantenservice kunnen gaan om een afspraak te maken over het retourneren van de producten. Bij de c1000 waar ik werk worden namelijk wel eens van die afspraken gemaakt, ik weet niet of dit in elke c1000 geldt, ik neem aan van wel. Niet aan de kassa vragen, gewoon voor je de boodschapjes gaat doen even langs de klantenservice!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de Albert Heijn kan dit wel, van de c1000 zou ik het niet weten. Ik zou het voor de zekerheid wel eerst even overleggen met iemand in de winkel.