Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je vieze geur uit je UGGS?

Vraag lijkt me duidelijk ;-)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
5.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je voeten eruit halen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Uggs lun jw gewoon met de jand wassen. Gebruik niet te veel wasmiddel anders gaan ze daar weer naar ruiken.
Na het wassen een paar dagen goed laten droge maar absoluut niet bij de verwarming of kachel want dan drogen ze te snel en hier worden ze te droog van. Na het drogen even inspuiten met een beschermende spray om de volgende keer vieze geurtjes te voorkomen.

Toegevoegd na 1 minuut:
*Uggs kun je met de hand wassen.

Sorry klein toetsenbord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leg er geurvreters in, te koop bij drogisterij, schoenmaker en schoenenwinkel, zij nemen niet alleen de geur van je voeten op, maar ook de geur die in je schoenen, of laarzen blijft hangen, in 1 maat verkrijgbaar, maar makkelijk op maat te knippen door lijnen op maat op de achterkant, leg de knipresten in je koelkast of andere niet fris ruikende ruimte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt me dat het om de binnenkant gaat. Strooi royaal soda in de laarzen en laat een paar dagen staan. Soda eruit en de stank is weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Paar dagen buiten laten staan, misschien? Weet niet of het bij uggs ook helpt, maar bij mijn andere schoenen in ieder geval wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sportschoenen kun je een nacht in de diepvriezer leggen en dan is de geur eruit. Het lijkt me dat dit met Uggs ook wel kan. Ik heb het trouwens ook een keer met suede laarsjes voor in huis gedaan en daar werkte het ook prima bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding