Waar kan ik douchegel met sinaasappelgeur kopen van het merk "CIEN"?

ruikt heerlijk, heb het cadeau gekregen en is bjna op.
kan het nergens vinden.

13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij bij de Lidl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goedkope kadootjes krijg jij...
Rieneke1
13 jaar geleden
maakt niet uit bananenman, ik vond het heerlijk spul :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, bananenman, als 't maar in de smaak valt, en dat deed het, want rieneke wil er meer van kopen ;)
Rieneke1
13 jaar geleden
precies spuntje, de prijs maakt toch niet uit.
de goedkoopste cadeautjes kunnen vaak de duurdere overtreffen.
omdat er creativteit of inzicht aan te pas komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet ik toch :)
de lidl heeft trouwens nog meer producten waar ik uitermate tevreden over ben.
jammer dat ik pas jarig ben geweest..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shampo van Cien, Conditioner van Cien, Tissue's van Cien, Deo van Cien, Handzeep van Cien, Toiletpapier van Cien..oh nee, of toch wel....;-)) allemaal prima producten overigens.

Het beste antwoord

Bij de Lidl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de Lidl ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het merk cien kan je bij de lidl kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het een merk van de Lidl. Heel goedkoop en meestal als beste gekozen door de consumenten bond.