Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb reigerpoep op mijn kleding en in de auto hoe krijg ik de geur en vlekken het best weg?

ik door het open raam rijdend door een vliegende reiger bes***eten hoe ruim ik de ruime hoeveelheid nogal onwel riekende smurrie uit de auto?
t zal wel bailyisme ijn maar ach

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschuwde je TomTom niet voor vliegende schijters ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

een sopje maken van biotex... even laten inwerken en met droge schone doek droogmaken..
en dan wat oust spray in de auto spuiten
en je kleren gewoon wassen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kan m'n lachen niet inhouden. En wat een vracht poepen die beesten he? Ooit eens mijn autoraam onder gehad...... inderdaad met een sopje van biotex of groene zeep (=veilig)
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik kan er zelf nu ook de humor wel van in zien ik reed net bij het stoplicht weg en flatsssjjj van af het voorwiel door het raam tot de achterkant van de auto deels over het dak maar er ging genoeg door het raam over mijn arm en op mn schouder en op de deur bekleding en het stinkt joh ik was echt ff van slag af en heel boos ik hoorde hem nog net niet lachen
nooit geweten dat die beesten zo konden richten trouwens :-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding