Wanneer wordt mijn haar lichter?

Ik heb vrijdag mijn haar geverfd met deze verf:
http://www.topdrogist.nl/Perfect-mousse-400-donkerbruin/product_1316_37619.html

Het zou donkerbruin moeten worden maar het is nu meer zwart en ik wil het er zo snel mogelijk weer uit,
op de voorkant staat permanent, maar op de achterkant staat houdt 24 wassingen.
Wat houdt dit in, blijft het dan altijd zo zwart tot dat het helemaal is uit gegroeid of is het na 24 wassingen weer zo goed als bruin?
Hoe krijg ik het er sneller uit ? ( zonder er over heen te verven. )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Door je haar met anti-roos shampoo te wassen, haal je het ergste eruit, maar het zal nog wel donker blijven. Anti-roos is vooral goed voor als je haar te rood geworden is, maar iets lichter zal het er wel van worden!

Balen, hè? Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anti roos shampoo maakt het gekleurde haar lichter, je moet het dan wel 10 minuten per wasbeurt in laten trekken, dat het vooral goed werkt bij te rood uitgevallen haar is onzin, over te rood uitgevallen haar moet je gewoon een kleur zetten die geen roodpigmenten bevat, bijv middenblond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let maar op, volgende week zie je het al veeeel minder.

Andere antwoorden (2)

Je kann dus een antiroos shampoo kunnen gebruiken om het ergste eruit te halen.. Wat je ook kunt doen is zo vaak mogelijk je haar wassen.. Aangezien er 24 wasbeurten staat op de verpakking.. Ik denk dan dat het niet langer dan een maand zwart zal blijven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken het product niet !maar moest je het mengen ,met peroxide ?en rook het nr ammonia .ja dan kan het even duren . Dan vervaag het maar moet ook uitgroeien .is het alleen mousse dan slijt het wel uit ,het wordt bij iedere wassing minder ,vaak wassen ,veel crème of masker gebruiken . Succes