Wat is pocketpeeling?

Ik zie het staan bij een Thermen en Beauty arrangement.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat weet ik ook wel Fiederieke, maar ik ben zo toe aan een dagje ontspanning. Ik wil alleen niet allerlei zaken laten doen waarvan ik niet weet wat het is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel ze op om het te vragen, lijkt me dat ze dat goed uit moeten kunnen leggen. Als je Googlet, vind je alleen dat dit wordt aangeboden en niet wàt het dan precies is.

Antwoorden (1)

Dat is een Japanse gelaatsverzorging
1.Gelaatsreiniging met jojoba
2.Pocketpeeling met lotus en rijst
3.Relaxtherapiemassage van het gelaat
4.Hypo-allergeen masker met aangepaste serums

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.mineraal.be/index/be-nl/5039/navigationcats/1717/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, mariejose, ik heb dit woord inderdaad precies uit dit rijtje gehaald, maar dat maakt het nog niet duidelijker wat een pocketpeeling dan precies is als alleen een onderdeel van deze behandeling. Niet echt een antwoord waar ik iet aan heb dus...