Waar kan ik een goede notitieboek todo indeling vinden?

Ik gebruik een fysiek notitieboekje om dingen in bij te houden.
Nu ben ik op internet eens een pagina tegengekomen, die een goed systeem had voor een ToDo lijst.
Het zag er ongeveer zo uit:
- New Item
+ Completed
* Canceled
-> Followed up
<- From followed up

Maar er waren nog andere tekens gedefinieerd. Die wil ik graag weer terug kijken.

Maar een ander systeem sta ik ook voor open.
Deze maakt gebruik van een cirkel systeem: http://www.makeuseof.com/tag/5-ways-kick-moleskine-notebook-notch/

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat cirkelsysteem vind ik handig, dank voor het delen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ook eigenlijk.

Antwoorden (1)

Ik gebruik daar Google Agenda voor, u moet wel een Google account aanmaken.
U kan verwittigingen in bv uw mailbox laten verschijnen ook al bent u niet ingelogd op uw agenda. Ook te bedienen vanaf uw mobieltje.

Toegevoegd na 5 uur:
Ik heb zo een vermoeden u de Bruna Organizer zal bedoelen, Daar zijn tabbladen in met bepaalde hoofdstukken en u kan de bladjes versteken van het ene naar het andere hoofdstuk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leuke reactie, maar geen antwoord. Ik heb het duidelijk over een fysiek notitieboek.
Het digitale wil ik juist niet meer. Veel te omslachtig dat ik nagenoeg geen gebruik van maak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, verkeerd begrepen, ik dacht dat u daar net vanaf wou.
Ritsuka
10 jaar geleden
Zo las ik het ook: ik gebruik momenteel een fysiek boekje, maar ik zag iets op internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt Ritsuka, en dan krijg je ineens een min !