Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dit kan zijn:
- Een schouder(tasje)
- Een nektasje
- Een uitgaanstasje

Verder is er niet echt een benaming voor dit soort tasjes. Ze worden vaak gebruikt voor het uitgaan omdat mensen niet zo'n grote tas mee willen slepen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou heb nog nooit iemand zo'n tasje zien dragen voor het uitgaan.. marokkaanse jongeren hebben vaak zo'n tasje.. voornamelijk jongens in ieder geval, aangezien zij geen handtas meenemen, nemen ze een nektasje.. ik vind het echt niet aantrekkelijk in ieder geval ahha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha, heel typisch dat de Marokkanen er bij gehaald worden (waar ik je gelijk in geef). Inderdaad, zo'n tasje zie je niet veel met het uitgaan, thans; ligt er aan waar je uitgaat. Ik bedoel er eigenlijk mee dat kleine tasjes gebruikt worden voor uitgaan.

Andere antwoorden (2)

Gewoon nektasjes..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar is geen officiële naam voor.. Het is sport tasje. Kan bij hardlopen en joggen en wandelen om je nek en schouder. Hangt niet in de weg. Kan je tel in en papieren en muziek en wat drinken. Net genoeg dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding