Kan je shisha pennen kopen in den bosch zonder legitimatie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In principe is er geen wet die verbiedt om die shishapennen te verkopen maar het algemene advies is 16 jaar. Of jouw verkoper zich er aan houdt en om legitimatie vraagt weet je dus niet en kan ook de dag er na weer anders zijn.

Antwoorden (1)

Volgens de wet wel maar of de winkels zich hier aan houden is den tweede.

Online heb ik ze nog niet gevonden voor onder de 16 jaar in nederland.