elke bloemist die het logo fleurop heeft kan er voor zorgen dat als je vandaag bestelt de bloemen er morgen zijn ,je betaald waar je ze besteld en gezegd wat voor boeket je wilt en zij bellen de bloemist die het dichts in de buurt zit en die bezorgen het boeket op het adres maar voor vandaag zal dat niet lukken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus ook geen antwoord op de vraag. Je moet voor 12 uur bestellen bij fleurop.

Andere antwoorden (1)

Via Greetz kan je bloemen laten bezorgen, het komt vandaag of de volgende dag aan. Meer informatie:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ze komen de werkdag na verzenden aan. Het wordt voor 20:00 verzonden vandaag maar dat betekent niet dat het vandaag nog aankomt. Vrijdag dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.greetz.nl/kaart-maken/datum-kiezen