Als ik een costuum voor een videoclip wilt laten maken, waar kan dan?

voor bv een lord of the rings costuum..?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Dat kan bij een kleermaker.
De Nederlandse kleermaker sterft uit. Zijn plaats wordt ingenomen door allochtone ambachtslieden. Vooral de Turkse kleermakers verwierven naam.
In de meeste grote steden zijn wel een aantal kleermakers te vinden.

http://www.refdag.nl/achtergrond/consument/kleding_op_maat_gemaakt_door_de_turkse_kleermaker_1_518058
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Hardloper : heb je de vraag wel gelezen?
"Als ik een costuum voor een videoclip wilt laten maken, waar kan dan?"
WAAR kan dat dan?
Een pak/kostuum laten maken is vakwerk van oude ambachtslieden. Antwoord van Momopoyolo:
De Nederlandse kleermaker sterft uit. Zijn plaats wordt ingenomen door allochtone ambachtslieden. Vooral de Turkse kleermakers verwierven naam. Conclusie: kleermakers sterven uit, allochtone kleermakers nemen die plaats in en vooral Turkse kleermakers hebben getoond het vak te verstaan, kwaliteit te leveren. (samenvatting van antwoord Momopoyolo) Het antwoord is goed, uit eigen ervaring kan ik dat bevestigen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"+"
@Momopoyolo : Goed antwoord!!