Welk merk voor pyama's bestaat er voor dames. Waar je mouwen en broekspijpen niet omhoog kruipen als je ligt te slapen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (4)

Dan kan je het beste pyama's nemen met boordjes aan de mouwen en pijpen en die zijn er van diverse merken. Wat je trouwens ook kan doen, is een elastiekje naaien aan de boord van de broekspijpen en die om je voet doen. Dan blijft het zeker zitten :-) Heb ik wel eens gedaan voor mijn moeder, die vond het ook vervelend als de boel omhoog kroop. Zelf vind ik het niet zo erg. Maar ja, ieder zijn meug :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je rechte mouwen en rechte broekspijpen hebt blijft dat beter zitten. Juist die elastische boorden aan de onderkant schuiven bij elke beweging op.

Ik weet niet of er merken zijn. Soms koop ik bij Hunkemöller, soms bij Wibra. Net waar ik zo'n boordloos exemplaar zie, dat ik leuk vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een hele fijne pyjama van de H&M, die heel zacht is en aan de onderkant heeft het touwtjes zodat je het vast kan binden. Zo kruipt het niet omhoog en krijg ik het niet koud 's nachts. Alleen moet ik natuurlijk wel uitkijken dat ik het niet té strak knoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste merk is voor mij gewoon een herenpyjama (bijv van de Hema). Zit veel beter, lekkere stof en niet van die rare wijde pijpen
amigo