Welke vrouw is er bekend met F.A.S.T.?

Welke vrouwen kennen het product F.A.S.T?
Het haargroei middel?
Werkt het echt?
Wat is jouw ervaring ermee?
Zowel positief als negatief als dat er is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Het is heel duur spul.
En weet je wat zo "grappig" is?
Er hoort een pot pillen of capsules bij :
F.A.S.T. hairsupport (ondersteund de F.A.S.T. kuur van binnenuit)
Bevat o.a. silicium voor de aanmaak van keratine.
En daar gaat het om!

Je haren kunnen niet sneller gaan groeien door spul wat er van buiten af op komt.
Je haren zijn namelijk dood materiaal.

Wat je dus moet doen om er voor te zorgen dat die groei goed werkt is zorgen dat het van binnenuit gezond is.
Daar kun je dat dure spul van F.a.s.t voor gebruiken, maar je kunt ook bij de drogist silicium / kiezelzuur tabletten halen.
Het slikken van silicium in tabletvorm of vloeibare vorm werkt intensiever en draagt sneller bij tot het bereiken van mooi vol haar. Het is beter om van binnenuit het haar van de juiste voeding te voorzien, dan van buitenaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb even op het net gesnuffeld. Haargroeimiddeltjes die zomaar voor de consument te verkrijgen zijn, zijn praktisch nooit bewezen, te werken.

Er zijn bepaalde stoffen die wel bewezen nieuwe haargroei bevorderen in nog werkende haarzakjes, maar deze middelen, worden als medicijn gebruikt en zijn niet zomaar verkrijgbaar.

Alhoewel er wel vorderingen gemaakt worden op het gebied van haargroei, moet het wondermiddel voor de gewone consument nog komen.

Over Fast kan ik niet echt positieve, maar ook niet veel negatieve dingen vinden. Het wordt in elk geval niet echt aangeprezen, behalve door de distributeurs die het op internet verkopen.

Persoonlijk zou ik zeggen; verkwansel je geld er niet aan, tenzij je echt een probleem hebt, en bijvoorbeeld kaal aan het worden bent. In dat geval kan je misschien naar de huisarts, alhoewel ik weer uit verschillende forums het opgemaakt, dat huisartsen bepaalde middeltjes ook maar oneindig uitschrijven, die pittig geprijsd zijn, maar waar amper resultaat wordt behaald.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Haargroeimiddel

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=50915

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/65192-haargroeimiddelen-werken-ze-nu-wel-of-niet.html