Is het noodzakelijk om manchetknopjes bij je rokkostuum te kopen?

Er zitten toch al een soort van standaardknopjes op die plaatsen? Dan lijken manchetknopen mij toch niet nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Nodig is het niet maar wel veel mooier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

~Maar das geen porum,die knopjes. Je zult toch met iets chiquers voor de dag moeten komen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat klopt. Maar iedereen met een rokkostuum zal merken en weten dat jij de "winkelknoopjes" erop hebt zitten. En dat staat toch een beetje knullig.