wat gebeurd er met mijn heel erg krullend haar als ik het laat uitdunnen?

ik heb van mezelf heel veel krullen, en dan allemaal van die verschillende. ik vind het opzich wel mooi maar ik kan er niks mee. dus stijl ik het best veel. maar nu is het zo dat als ik ze stijl ze echt meteen weer "ontstijlen" en gaan krullen. ik dacht dus, misschien kan ik ze laten uitdunnen, maar verandert er dan ook iets aan mijn krullen en blijft het dan wel langer stijl?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.9K

Antwoorden (5)

Dan blijft het krullen.
Je haar blijft hetzelfde, er is alleen wat minder van
12 jaar geleden
Krullend haar is niet echt geschikt voor uitdunnen/ snijden etc. Het zal er vooral er droog en pluizig van worden. Mocht je kort haar hebben kun je het wel doen, maar in lang haar zeker niet. Je moet niet verwachten dat het minder gaat krullen.. Het gaat alleen maar meer krullen doordat je met uitdunnen bepaalde stukken in het haar korter worden. Succes

Toegevoegd na 1 minuut:
Worden is maakt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met wat voor stijltang stijl je je haar eigenlijk. Want als je het met een goede tang doet (zoals de CHI) heb je daarna absoluut geen last meer van ontkrullen.
Als je je haar gaat uitdunnen heb je alleen maar minder haar maar dan zit je nog steeds wel met dezelfde krullen, lijkt me ook geen goede optie.
Als je je steile haar toch mooier vind, schaf een goede stijltang aan met speciale serum voor je haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze komen gewoon weer terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet laten uitdunnen! Je haar wordt er ontzetyend droog en lelijk van! Waarom stijl je je haar eigenlijk? Omdat je haar niet mooi krult of omdat je het stijl wil hebben? Je haar valt mooier als je het in lagen laat knippen, hierdoor krijg je een mooie volle bos. Als je je haar perse stijl wilt hebben, bij de etos verkopen ze een 3days strAight spray (weet het merk niet meer) dit helpt super om zelfs krullen stijl te krijgen en te houden. Stijl je haar alleen niet te vaak, daar wordt het niet mooier van ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat 3 days straight is van john frieda en daarbij moet je het ook stijlen. Heb het zelf geprobeerd en werkt voor geen meter.