Waar kan je Al Fakher tabak kopen?

Het Nederlandse waterpijp-tabak is echt niet lekker. Heel droog, snel op en de smaak is totaal niet zoals hij hoort te zijn. Nu heb ik 1x Al Fakher geprobeerd bij een vriend van me en ik was gelijk verkocht. Heerlijke tabak is dit!

Hij had het gekregen van zijn neef die toen in Egypte was, maar die neef is nu weer terug en wij missen deze tabak dus.

Weet iemand waar je dit merk kunt kopen? Heb het er wel voor over om te reizen (binnen nederland), maar liever gewoon in Zuid-Holland of bestellen via internet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
2.8K

Antwoorden (1)

De Al Fakher tabak voor een redelijke prijs kun je bestellen op www.waterpijp.info

Vriendelijke groeten,
The Shisha Store
Peter Borgstein
http://www.waterpijp.info/index.php
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik had daar al gekeken.. Maar als ik op tabak --> al fakher dubai klik, zegt hij dat er geen artikelen in die categorie zijn.. dus uitverkocht misschien?