Winkels waar ze goedkope schrijfgerei verkopen?

Ik ben zot van alle soorten van schrijfgerei, specifiek van pennen en opschrijfboekjes. Weet er daarom soms iemand die goedkope winkels in België weet waar ze dat soort dingen verkopen? Met goedkoop bedoel ik dan : niet €20 voor een klein A5 schriftje ofzo. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Vriendelijke groetjes van Aardbeike

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet of er in België een Action is, maar daar verkopen ze wel dingen als pennen en opschrijfboekjes voor weinig geld. Ze hebben vast nog wel artikelen waarmee je je collectie kan uitbreiden! ;-)
molenaar
11 jaar geleden
Belgie heeft action vorige week geweest
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Danku iedereen! (:

Het beste antwoord

Bij de Wibra, Big Bazaar.

Tijdens de opruiming bij de Bijenkorf en V&D kijken, daar vind je dan veel schrijf- en kantoorartikelen die wel tot 70% / 80% zijn afgeprijsd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Action heeft volgens mij veel keuze en goedkoop en euroland
11 jaar geleden
Ik weet dat er belgie ook winkels zijn van de Hema,
je zou daar eens kunnen kijken .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kruidvat heeft ook schrijfgerei en schriften .
Heel goedkoop !