Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

haartjes op mijn buik..

Ik heb best veel haartjes onder mijn navel, op mijn buik dus, en dat
Hoe krijg ik dat weg, want ik vind het niet zo mooi als ik ga zwemmen bijvoorbeeld...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
948

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ik zou ze laten bleken. Als je gaat harsen of scheren krijg je vaak lelijke stoppels. Laseren kan ook maar is volgens mij erg duur
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van harsen krijg je geen stoppels hoor! Harsen of epileren is ook een goede optie dus, lichte haartjes kan je soms alsnog in de zon erg goed zien..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja idd!! Lotteh je heb gelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg van harsen en epileren wel ingegroeide haartjes, dus ik bleek het met Veet-spul. Ideaal! Mijn zusje epileert het trouwens wel en zij heeft nergens last van. Kwestie van uitproberen dus!
Gewoon af en toe harsen. Als je harst krijg je géén stoppels. Wel als je scheert. Als je harst, dan trek je ze dus uit, en duurt het langer voor ze terugkomen. Ik hars ook allerlei lichaamsdelen. Je voelt het wel, maar echt pijn doet het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderen met een pincet. Als je harst haal je ook de blonde haren weg. De haren die terugkomen zijn dan stugger en meer zwarte haren zullen ook terugkomen. Verwijder alleen de zwarte haren geregeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zowel epileren, harsen, scheren als het gebruik van laser zitten voor- en nadelen. Wat het beste is, is ook afhankelijk van je huidtype, haartype en plek op het lichaam. De meeste schoonheidssalons willen je vast wel een vrijblijvend advies geven.

Wat op dit moment ook veel gedaan wordt is een zogenaamde IPL-behandeling. Dit is een soort laser maar dan over een breed oppervlak. Omdat dit niet bij iedereen goed werkt wordt er vaak een gratis proef-flits gedaan. Geen idee wat het kost, maar dat valt wel te googelen. Enige informatie kan je alvast in de link hieronder vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het laseren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IPL behandeling ik had ze ook en nu ben ik haarvrij.
en heeeeeellll blij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding