Via de website www.lipsmacker.com/location.php?id=9 kan je onderzoeken in welke landen en plaatsen het product wordt verkocht. Voor Belgie staat vermeld, dat de product bij DELHAIZE worden verkocht (zie de bovenstaande link). En deze supermarkt keten is goed in de Belgische hoofdstad vertegenwoordigd.

Een paar adressen :

Anspachlaan 63
Bolwerklaan 21
Hoogstraat 221
Livingstonelaan 31
Waterloosesteenweg 569
Willemsstraat 14
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet of ze in Brussel een V&D hebben (denk het niet) maar anders gewoon op internet ;-)

http://www.boozyshop.nl/lipsmackers-m-12.html