heeft ommen wel koopzondagen?

ik keek net op koopzondagen.net maar ik kan ommen nergens vinden, ik zou graag deze zondag er op uit willen, maar ik weet niet of ommen uberhaupt wel ooit een koopzondag heeft. kan iemand mij vertellen of er in ommen een koopzondag is en wanneer die dan is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ommen....zijn daar uberhaupt winkels?

Het beste antwoord

``Helaas is er door het gemeente bestuur besloten dat er geen koopzondagen zullen plaatsvinden in deze gemeente. Indien er op een later tijdstip toch koopzondagen worden vastgesteld zullen deze hier worden vermeld.``

Waarschijnlijk dus niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In Ommen zijn er geen koopzondagen.

Er is wel een koopavond in Ommen, op vrijdag 23-12-2011 van 18:00 tot 21:00 u.