alarm gaat steeds af in winkel? wat is het probleem?

Hoooii

Ik ging gister naar de supermarkt om mn weekend inkopen te doen :) nouja, zo gezegt zo gedaan, maar toen ik de winkel uitliep ging het alarm af...(ik jat niet hoor :p) ik dacht dat hrt aan mijn nieuwe schoenen lag,maar die heb ik helemaal onderzocht en ik kan geen stickertje vinden. sinds toen ging het alarm af bij elke winkel die ik instapte!! Wat kan het probleem zijn? ik dnk mijn nieuwe schoenen, maar ik kan dus geen “alarm stickertje“ vinden..

x rasmus

Weet jij het antwoord?

/2500

misschien een tas die je bij je had of toch een ander kledingstuk Toegevoegd na 9 minuten: hema heeft vaak ook op keding labels eraan die het alarm af laten gaan. je moet opzoek of je die nog ergens hebt zitten en afknippen

Kijk ook eens in je trui en/of je jas. Vaak zijn het die stickertjes van de C&A.

Soms zijn de producten niet goed afgescant en dan gaan ze af maar meestal moet je dan net pech hebben mij is het gelukkig nog nooit gebeurt ;P

Je zou het kunnen testen door je schoenen uit te doen en dan langs die alarmdingen te halen. Zo weet je meteen of het je schoenen zijn. Staat wel een beetje stom mja zo kom je er tenminste achter

het kan ook een lipstick of ander make-up artikel in je tas zijn, daar zit de sticker vaak op een plek waar je hem niet ziet en deze worden na bepaalde tijd weer actief.

Eenmaal heb ik precies hetzelfde meegemaakt na inkopen in de HEMA. Ik stapte de zaak uit en ja hoor.....ALARM!! Ik terug en het opnieuw proberen en weer ALARM!! Na de derde keer begaf ik mij naar de afdeling klantenservice en toonde daar mijn betaalbewijs, het bonnetje dus, alsmede het gekochte artikel. Ik vroeg waarom dat ding alsmaar afging. En waardoor het mij dus indirect van diefstal beschuldigde. Het antwoord was: Soms zit er ergens in een artikel dat je bij je draagt een chip die niet gedeactiveerd is geworden en heel soms betreft het een storing van..het alarm zelf.. Dat laatste bleek ook die keer het geval te zijn..want even nadien bleef het alarm bij vrijwel elke uitstappende klant tekeer gaan. Na een excuus van de klantenservice kon ik, onder luid kabaal, de zaak alsnog als onschuldige klant verlaten. Hopelijk heb je wat aan mijn antwoord. Groet, Ton

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100