wie kent de april evil shirtjes?

ik vind ze erg leuk, weet dat sting ze verkocht. wie weet meer van het merk? en weet iemand waar ze nog te krijgen zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Op marktplaats staan er veel!

En de Sting en Lady Sting schijnen ze nog steeds te verkopen.

Er is een Hyve voor, kijk daar maar eens op.

Google April Evilshirts en je vindt van alles!
ook de Hyvessite.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Via martplaats kun je ze ook bestellen verder zijn ze inderdaad in alle Sting filialen te kopen. Andere winkels verkopen dit merk jammer genoeg nog niet.