waarom kan ik geen standaard grijze Bjorn Borg joggingbroek online kopen?

De standaard jogging broek van Bjorn Borg zijn geweldig, alleen niet altijd te krijg in de winkels, weet mijn maat en denk bestel hem even online... Op de webshop van Bjorn Borg verkopen ze geen broeken ondanks het menu kopje broeken...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Misschien bieden ze deze broek wel aan op een andere webshop. Google eens op de naam & het merk en misschien kan je hem bij een andere shop wel vinden en bestellen. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is zelfs mogelijk dat deze broek nieuw op de Marktplaatsbof een vergelijkbare site wordt aangeboden. Als je in de gelegenheid bent; naar een Outlet van BB gaan. Mogelijk gaat het om een ouder model die niet verkrijgbaar is bij de nieuwe collectie.
Succes.