Ik wil graag een stijl-tang van Chi, heeft iemand hier ervaringen mee?

Positieve maar uiteraard negatieve reacties zijn welkom, ik wil graag weten of het nu echt gaat om de manier waaróp je je haar moet stylen of dat het echt aan de kwaliteit van de tang ligt. Vriendin van me heeft namelijk laatst met haar stijl-tang mijn haar gedaan en het zat super maar er zat ook veel werk in, is het misschien ook zo te krijgen met mijn eigen stijl-tang van Babyliss van 40 euro? (Ja, ik ga het haar vragen, of ze het met de mijne een keer kan doen en dan zie ik vanzelf het resultaat maar zie graag jullie reacties.... )
Is het het geld écht waard, (150 euro)?
En welk type is het beste voor halflang haar (bijna schouderlengte)? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Action hadden ze er een tijdje terug eentje van 6 euro, en die deed (en doet) het uit-ste-kend. Warmte en een glad oppervlak, meer heb je niet nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar dat vroeg ik niet.... Ik wil graag weten hoe mensen de Chi bevalt...

Het beste antwoord

hai hai,ik heb zelf ook een stijltang van Chi en het is echt een aanrader!!!als eerste heb je jaren garantie op de stijltang,maar normaal gaat de Chi echt jaren mee,verder gaat het niet alleen maar om het resultaat,het grote verschil is dat de Chi toch een mooiere resultaat geeft in ook een kortere tijd maar wat heeeel belangrijk is dat de Chi zo goed als geen beschadiging aan het haar geeft,dat is het belangrijkste waarom de Chi duurder is....maarre kijk goed rond want bij mijn kapsalon waar ik heen ga zijn de Chi's 85 euro!!dus goed vergelijken he?!ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ook ik heb al jaren de Chi tang( nu zo'n 5 jaar!) Ik heb ook wel eens andere tangen geprobeert met modeshows etc. maar de Chi tang maakt je haar het mooist glad en heel zacht!! ik gebruik hem wel altijd in combinatie met silk van farouk, dat is een soort zijdeglansspulletje wat je over je punten kan smeren waardoor de punten minder uitdrogen. Je kunt hem inderdaad via je kapsalon bestellen, dan heb je hem meestal voordeliger en weet je zeker dat je de goede hebt!
Je hebt twee maten in de tang, breed en smal, maar ik vind de smalle het fijnst!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.beautygloss.nl!!!!! daar staan uitgebreide reviews over haar stijltang en wat ze er zo fijn aan vind ik heb een paar stukjes eruit gehaald en in dit antwoord geplakt, komen ze:

http://www.beautygloss.nl/2008/05/22/chi/

'De stijltang
Nee, niet alle stijltangen zijn hetzelfde. Een kapperstang kost niet voor niets 180 euro: hij werkt gewoon beter! Je kan niet verwachten van een tang van 10 euro dat hij je haar kaarsrecht houdt in een flinke windbui. Je moet echt investeren in een goede tang. Heb beste kappersmerk is Chi, een chi tang kan je dus uitsluitend bij de kapper kopen. Kost meer dan 100 euro, maar dan heb je ook wel wat. Als je niet veel geld hebt, dan is Rowenta het beste goedkope merk om te gebruiken. Ik heb verschillende merken gehad, en Chi en Rowenta zijn de fijnste.'

http://www.beautygloss.nl/2009/01/16/filmpje-haartangen/
(filmpje over haartangen)

Ook heb ik op een meiden forum een topic gevonden over de Chi stijltang..

http://www.yes.nl/yescafe/forums/thread/1439236.aspx