Voornamelijk voor de sier, al doen sommigen er een zakdoek of iets dergelijks in.
bamibal
12 jaar geleden
Om dezelfde reden als dat er zakken in de meeste broeken zitten: om er dingen in te stoppen. Ik gebruik mijn pyjamabroek ook met regelmaat om overdag in rond te lopen (heerlijk), en dan is het toch handig als je er wat spullen in kwijt kunt, zoals je mobiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, herken ik mijzelf af en toe in hehe, +
Dat is geen vast gegeven. Ik heb er namelijk in geen enkele pyjama een broekzak. Als er wel eentje is misschien voor een zakdoek of zo. Een snoepje of tabletje is ook handig om op te bergen in een zak van en pyjama
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je je handen in doen en zodoende je broek op houden als het elastiek gesprongen is ............
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Da´s dan niet erg ontspannen slapen.... ; )
bamibal
12 jaar geleden
Maar liggend zakt een broek niet af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is ook alleen van toepassing als je naast je bed staat, als je er in ligt zakt je de broek niet zo snel af P;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je was me voor !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de broek gaat wel stropen dan... wordt je wakker met je broek op je enkels...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd bretels.............