Zijn winkels en banken op a.s. maandag 5 december 2011 open?

Ik kan me het niet herinneren of dat de winkels open zijn ofniet. Geldt dit als een nationale feestdag? (staat wel op de nationale feestdag kalender)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen

Het beste antwoord

Natuurlijk zijn de winkels op vijf december geopend..

Ze zouden wel gek zijn als ze op die laatste dag de omzet bewust zouden laten voor wat het was.

De heel grote bedrijven geven hun personeel dikwijls een vroegertje..maar de heel kleintjes blijven doorgaans open tot het normale sluitingsuur.

Je kunt dus nog rustig je inkopen gaan doen op de vijfde december..

Banken zijn in de regel ook een beetje eerder gesloten omdat zij hun personeel eveneens een vroegertje geven.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Winkels zijn gewoon open,misschien aangepaste tijden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk het het wel want ik moet ook naar school :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon open en zonder aangepaste tijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve de winkels die normaal gesproken op maandag altijd dicht zijn, zijn de winkels en de banken gewoon open. 5 december kan wel als nationale feestdag op een kalender gezet worden, maar dat is deze dag niet in de zin van: winkels en banken gesloten, werknemers een vrije dag.