Ik wil graag een goed oogpotlood heeft iemand een goed advies?

Mijn oogpotlood werkt niet zo goed, dus nu wil ik een nieuwe kopen maar ik weet niet welke wel goed is weet iemand een goede?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik vind zelf maybelline een erg fijn merk! Heb al heel lang oogpotloden van maybelline, maar nooit waterproof eigenlijk.

Je koopt voor iets van onder de euro 2 oogpotloden bij de Action (bruin en zwart in 1). Met name de zwarte is steengoed en er zit nog een goedwerkend puntenslijpertje bij ook! Ik weet niet meer wat ze kosten, maar het was in ieder geval niet boven 1 euro (de zwarte is heel zacht voor onder je ogen!) Toegevoegd na 1 minuut: Ow .. en de zwarte tekent heel goed ... dus laat een goed streepje achter zonder dat je er meerder keren overheen moet.

Ik heb altijd het waterproof potlood van Collistar. Vooral omdat het heel zacht is, dus je kunt er mooie, dunne lijntjes mee trekken. Verder blijft het keurig zitten, zelfs bij traanogen die door mijn lenzen veroorzaakt worden. Het is een kwestie van smaak...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100