Mist er bij deze tattoo een streepje, of is dit normaal bij tattoo's?

Zie foto

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bedoeld waarschijnlijk degene bij de '14. De apostrof (hoge komma) wordt vaker gebruikt bij jaartallen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tussen 03 en '14
Dus 03-'14
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja eigenlijk hoort daar een streepje tussen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
vind eigenlijks ook dat er een streepje tussen moet, maar het heeft wel wat zonder streepje. '14 wordt volgens mij gebruikt als de maand voluit geschreven is.

Het beste antwoord

Ja, hier is een datum weergegeven, tussen de dag, maand en jaar hoort een streep ertussen. Het lijkt mij dat de tattoo-artiest een fout heeft gemaakt. Het is lastig om in één keer uit te maken dat dit een datum is, het lijkt eerder op een telefoonnummer.

Persoonlijk zou ik nu geen streep meer tussen de 03 en '14 meer laten zetten, er is geen ruimte meer ervoor en waarschijnlijk ziet het er niet meer uit dan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een streepje tussen de 03 en de 14 was mooier geweest.
Nu lijkt het net het begin van een telefoonnummer

Toegevoegd na 52 seconden:
Het eigenlijke antwoord is dus JA, er mist een streepje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad net een belangrijk 06 nummer;)