Hoe kom ik achter de cup maat van mijn bh?

Ik heb het kaartje eruit geknipt maar nu wil ik weten welke maat het is. Hoe kom ik hier achter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.9K
Kimath
12 jaar geleden
Je kunt het beste naar een lingeriewinkel gaan om daar je BH maat te laten opmeten.
Veel vrouwen lopen rond met een verkeerde maat BH, in de winkel kunnen ze je vertellen wat de juiste maat is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dacht ik ook.. gezien ZIJN profiel. ;-)
Kimath
12 jaar geleden
Als man gaat dat wat moeilijker ja..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is, heb je geen bh nodig want je bent een jongen volgens je profiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet niet alleen je cup maat weten om een goeie BH te vinden. Ik heb n.l. een smalle omvang van 75, maar een cup E of F. Pas als je dan een goeie BH vindt, dan past het echt. Ga inderdaad passen bij een betere BH zaak.

Antwoorden (2)

zie http://www.bhmaat.nl/
Als je BH goed past, is dat de cupmaat van je BH
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je naar een goede BH-winkel gaat (Lexia of Hunkemoller) dan hebben ze daar een speciale meetlint waarmee ze je boven op en onder je borsten meten. Ze kunnen je precies vertellen welk maat je dan hebt.