ben opzoek naar spijkerbroeken zonder rits voor iemand die geen gewone spijkerbroeken meer aankan wegens ziekte. zijn die te koop?

ben opzoek naar spijkerbroeken of dergelijken zonder rits en knopen voor iemand die wegens ziekte geen leuke broeken aan kan met ritsen en knopen.

zijn die te koop
zo ja waar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor ziekte heeft diegene dan wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doet dat terzake ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of misschien zelf maken?

Antwoorden (7)

bij C&A zijn die te koop, ze noemen dat een tregging. Ook heb je bij MS mode dit soort broeken. succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de markt hebben ze die ook meestal bij de kledingkramen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoon vrouwen broek bij de action dat kan dat werk het zelfde als een legging
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de markt verkopen ze vaak spijkerbroeken met elastiek inplaats van een rits. Sportpantalons hebben veelal een tunnelkoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de webwinkel van Klingel hebben ze broeken met een touwtje/koord in de taille. Zowel korte als gewone maten en ook als capri etc. Pakweg 25 euro. www.Klingel.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij postorderbedrijven zoals Wehkamp, Neckermann, Otto worden ze regelmatig te koop aangeboden. Let wel op de verzendvoorwaarden. Soms moet je bij het retourneren zelf de retourverzendkosten betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Takko Fashion zijn ze ook te koop, in verschillende maten en uitvoeringen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik word wel vaker blij bij de Wibra , de Action ook geen verkeerd idee , heb laatst een zwangerschapsbroek gekocht! ideaal! (niet verder vertellen hoor!)