Micro dermal of surface piercing?

Ik wil er graag eentje in mijn pols laten zetten, maar weet niet welke manier van piercen beter is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Antwoorden (1)

dat ligt aan je eigen voorkeur. Bij een micro dermal moet je, zeker bij een plek als je pols, goed opletten dat er niets achter blijft haken, of er vuil onder komt. Bij een surface moet je je bedenken dat je 'iets' in je lichaam stopt wat er niet hoort, vaak gaat dit goed, maar het is een heel lelijk gezicht als ze uit groeien. Persoonlijk vind ik een micro dermal mooier. Laat je goed voorlichten door je piercer over de verzorging van je sieraad, en wie hem verwijdert, mocht dat nodig zijn.