Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je verschillende dingen bij temu hebt besteld, leveren ze dan alles in 1 keer?

Op 1 dag bedoel ik

Ritsuka
6 maanden geleden
Soms wel, soms niet. Tegenwoordig word het vaak daar in China bij elkaar verzameld en dan gaat al je goedkope rommel in 1 grote zak naar je toe.
ronron1212
6 maanden geleden
@Ritsuka troep? al eens iets besteld daar?
Ritsuka
6 maanden geleden
@ronron1212 Persoonlijk niet, maar ik heb genoeg verhalen gehoord
ronron1212
6 maanden geleden
@Ritsuka ik hoor ook wel andere verhalen
Thecis
6 maanden geleden
Op Temu heb je allerlei kwaliteiten. Van goedkope rotzooi (waar de kermisprijzen in vergelijking van zeer goede kwaliteit zijn) tot aan echt goed spul. Maar de goede dingen zijn ook bij Temu prijzig (maar niet zo prijzig als hier). Ik heb voor een praktijk ooit een draagbare echo gekocht bij Temu. Scheelde echt heel veel en was absoluut een gok, maar was het waard. Goede kwaliteit. Weet niet of ik het een keer zou durven.
Pieterke
6 maanden geleden
Houd er wel rekening mee dat Temu een dropshipper is en dat veel producten vanuit China komen en dat terugsturen eigenlijk niet mogelijk is vanwege de extreem hoge retourkosten. Heb zelf nooit bij Temu besteld maar wel per ongeluk bij en andere dropshipper.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Meestal levert Temu je bestellingen in één pakket als je alles tegelijk hebt besteld.

Maar soms kan het gebeuren dat artikelen uit verschillende magazijnen komen en dat kan dus betekenen dat je ze in meerdere zendingen ontvangt.

Het is vaak afhankelijk van de beschikbaarheid en de verzendlocaties van de producten. Hebben jullie ervaringen met Temu's leveringen? Kregen jullie alles in één keer of niet? Laat het weten!
(Lees meer...)
6 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing