Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Hoogstwaarschijnlijk is de webwinkel wel betrouwbaar (zie Scamadviser). Maar omdat een (Thuiswinkel)keurmerk ontbreekt en er geen telefoonnummer op de website staat waardoor het onmogelijk is om bij vragen of klachten even te bellen, zou ik bij zo'n winkel nooit iets bestellen. De website wordt (sinds een jaar) door een particulier gerund, en als het mis gaat zijn er niet veel mogelijkheden om verhaal te halen: http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=1270
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd, maar ik bedoel dat bol.com enz ook 100% hebben
Pieter2011
11 jaar geleden
Nou, ik betwijfel of je veel wijzer bent geworden van mijn antwoord, Dees... Het kan best een prima en betrouwbaar adres zijn, maar als er geen organisatie (met b.v. een kantoor of winkelpand) achter zit, blijft kopen van een particulier altijd een gokje.

Andere antwoorden (1)

Ja, volgens scamadviser.com 100% betrouwbaar. Te vergelijken met bol.com service etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Bol.com is een grote organisatie, eigendom van Ahold. Dit is een particulier die de webwinkel waarschijnlijk vanuit haar huiskamer runt. En dat is nogal een verschil!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding