Ik heb iets besteld maar geen betaal linkje gekregen wat nu?

3 weken geleden
ronron1212
3 weken geleden
waar heb je wat besteld?
Lisaemmens
3 weken geleden
Ecigmarketxl
Pieterke
3 weken geleden
Kan soms even duren voor dat binnenkomt.
Lisaemmens
3 weken geleden
Bedoel je het betaalverzoek of het pakketje?
Pieterke
3 weken geleden
@Lisaemmens: Het betaalverzoek want daar vraag je om.
Z512099
3 weken geleden
Na kijkje op Trustpilot blijkt dat ze niet erg communicatief zijn (bij de recente reviews).
NadineZ90
3 weken geleden
Contact opnemen met de webshop...
Castle
3 weken geleden
Als ze geld nodig hebben dan komen ze vanzelf.
tinus1969
3 weken geleden
Heb je wel een bestel bevestiging ontvangen?

Antwoorden (1)

Ecigmarketxl is een webshop voor e-sigaretten/vapes. de online verkoop van vapes is echter in Nederland verboden. De webshop heeft dus de transactie afgebroken. Je krijgt geen bestel bevestiging of betaallink, en dus ook geen e-sigaretten/vapes.
2 weken geleden
LeonardN
2 weken geleden
Je antwoord blijkt nog even nergens uit. Dat iets niet mag betekent niet dat het daarom niet gedaan wordt. Daarnaast vindt de verkoop niet plaats in Nederland maar is het een bestelling in het buitenland,. Mag ik vapes en e-liquids inkopen in het buitenland?
Dat mag. Houd er wel rekening mee dat u importeur bent als u producten uit het buitenland doorverkoopt. U bent er dan verantwoordelijk voor dat de vapes en e-liquids voldoen aan de Nederlandse regels. Bekijk de eisen voor importeurs van vapes en e-liquids. En dan nog zou ik zeggen dat zolang je weer niet doorverkoopt je dus ook vapes mag inkopen die niet voldoen aan de Nederlands wet. (die eis geldt zogezegd enkel voor doorverkopers). https://ecigmarketxl.co.uk/pages/shipping
Nederland staat gewoon tussen de landen waar men naartoe verscheept.
tinus1969
2 weken geleden
"Nederland staat gewoon tussen de landen waar men naartoe verscheept."
Dan is deze webshop illegaal bezig.
LeonardN
2 weken geleden
Precies en je antwoord dus onjuist.
tinus1969
2 weken geleden
Die mag je uitleggen @LeonardN: Wat is er precies onjuist?
LeonardN
2 weken geleden
Je antwoord. De webshop heeft dus de transactie afgebroken. Jij zegt dat de koop niet door is gegaan omdat de webshop niet levert aan Nederland. Maar dat doen ze dus wel. Net zoals honderden andere webshops.
Je lijkt met een soort valse redenatie te opereren:
Omdat het niet mag, daarom gebeurt het niet. Op dit moment kan er van alles gebeurt zijn waarom de vrager geen betaallinkje heeft gekregen. Er is geen enkele reden op dit moment om aan te nemen dat wij zegt klopt. Als het systeem zo ingesteld was dat een iemand vanuit Nederland niet zou kunnen bestellen had deze natuurlijk ook wel door het systeem een waarschuwing gekregen.
tinus1969
2 weken geleden
@LeonardN, jouw reactie bevat nog meer speculaties dan de mijne. Is het bv 'natuurlijk' dat het systeem een waarschuwing geeft?
Mijn antwoord past bij de feiten, vooral omdat UK tegenwoordig geen EU meer is en er dus actieve douane controle is. Zie bv https://www.startpagina.nl/v/vervoer/post-pakketten/vraag/714648/duurt-voordat-pakket-wales-nederland/