Is er een mogelijkheid dat ik binnen 24 uur een fotoalbum kan laten maken?

Ik wil een fotoalbum laten maken, en het moet met spoed. Uiterlijk binnen 48 uur

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Ik zou je adviseren: Probeer in eerste instantie in je woonplaats of dicht in de buurt een drukkerij of copyshop te vinden, die zoiets snel voor je kan maken. Bied eventueel aan om meer te betalen, omdat het zo snel moet. Dit regelen via een webwinkel zal waarschijnlijk lang(er) duren, omdat het album nog naar jou moet worden opgestuurd, maar misschien is er dan de mogelijkheid gebruik te maken van een koerier. Ook daar zijn extra kosten aan verbonden.

Antwoorden (1)

Ja, probeer het eens te vragen bij een lokale fotograaf of drukkerij.
Deze zijn je vaak wel ter wille en hebben ook het materiaal in huis.